Saturday, July 17, 2010

بسم الله الرحمن الرحيم

Dengan nama Alah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.....

alhamdulillah.... akhirnya terpanggil jgak aku ntuk membersihkan sawang2 yg dah lebih setaon melekat kat blog aku nih...huhu

nie la org kate....idop segan mati xmau.... yela... nak buang mmg sayang giler... SEBAB???

1 >>> blog ni kenangan mase aku blaja sbjek Comm(multimedia kewartawanan) kat USIM dlu

2 >>> susah dow nak wat blog ni...(ak
u abeskn mase shri smlm ditemani kacip fatimah) hehehe
3 >>> keranamu....Nor Afidah Zahari...(member KLIA)

insyaAllah....pasni ade mase aku melalut lagi kat cni k...

bubbye!!!

maklang aku pon nak enterprem gak...=)

2 comments:

  1. nak komen ckt, tulisan entri tu biarla wrne yg blh dibce, sprti wrne hitam.. kaler awk gne ni xdpt nk bcela.. putri bg pndpt je.. pape pown jom sggh blog putri.. ade brg baik punye putri share kan utk semua..

    ReplyDelete
  2. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete